هزینه تعمیرات موبایل-نرخنامه تعمیرات موبایل

نرخنامه تعمیرات موبایل 1402

نرخنامه جدید تعمیرات موبایل سال 1402 (تهران و سایر شهرستان ها)

در جدول زیر جدیدترین نرخ تعمیرات موبایل در سال 1402 برای شما عزیزان گرد آوری شده است قیمت ها بر اساس تومان می باشد و فقط شامل هزینه اجرت تعمیرات موبایل است و سایر هزینه قطعات به آن اضافه می شود. این جدول توسط اتحادیه موبایل تهران و اصفهان بر اساس قیمت و ارزش گوشی نرخ گذاری شده است. به این صورت با افزایش قیمت گوشی و بالا رفتن مدل گوشی به دلیل دانش فنی بالاتر و افزایش ریسک تعمیر موبایل هزینه تعمیر آن نیز افزایش پیدا می کند.در ستون اول می توانید نوع تعمیرات موبایل خود را پیدا کنید و در ستون های بعدی نرخ حدودی گوشی خود را مشخص کنید و محل تلاقی آن نرخ و اجرت تعمیرات موبایل خود را بیابید.به عنوان مثال  فلش کردن گوشی سامسونگ،شیائومی و آیفون در رنج قیمت 15 میلیون تومان ،هزینه کامل فلش کردن آن 150هزار تومان می باشد.

نرخنامه تعمیرات موبایل 1402

 

نرخنامه تعمیرات موبایل اصفهان سال 1402

نرخنامه زیر توسط اتحادیه موبایل اصفهان منتشر شده است و تمامی قیمت ها بر اساس تومان می باشد و فقط شامل هزینه اجرت تعمیرات است و هزینه قطعه به آن اضافه می شود. در قسمت های ستاره دار نرخ تعمیرات موبایل بصورت توافقی و اعلام هزینه قبل از تعمیر انجام می گیرد .

نرخنامه تعمیرات موبایل1402 اصفهان

یکی از مهمترین مسائلی که افراد برای تعمیر گوشی موبایل خود با آن روبرو هستند پیدا کردن تعمیرگاه معتبر و اطلاع از هزینه ها ونرخنامه تعمیرات موبایل است. تیم تخصصی هِلو موبایل اصفهان با تعمیرکاران حرفه ای و قیمت های مناسب و طبق نرخنامه اتحادیه اصفهان در خدمت شما کاربران عزیز بصورت حضوری و غیر حضوری می باشد.

بیشتر بخوانید : تعمیرات موبایل اصفهان

جهت استعلام قیمت تعمیرات موبایل می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

تلفن تماس جهت مشاوره و تعمیرات 09034249614

Subscribe
Notify of
18
Inline Feedbacks
View all comments