صفر تا صد تعویض تاچ و ال سی دی

اگر تاچ ال سی دی گوشی شما در اثر ضربه اب خوردگی یا رطوبت یا بدون هیچ دلیلی تصویر ندارد یا تاچ آن به خوبی کار نمیکند این مقاله که توسط کارشناسان تعمیرات موبایل اصفهان نگارش شده است به شما اطلاعات خوبی می دهد.

مشکلات رایج خرابی تاچ و ال سی دی و راه حل

ترک برداشتن صفحه و سیاه شدن تصویر

در اکثر مواقع بعد از ضربه خوردن صفحه نمایش گوشی،چندین ترک بر روی صفحه گوشی ظاهر میشود و تصویر به صورت کامل محو و سیاه میشود. در این حالت تنها راه حل رفع مشکل، تعویض تاچ ال سی دی گوشی است.

ترک برداشتن صفحه گوشی و سالم ماندن تصویر و تاچ

اگر با اینکه تاچ و ال سی دی شما ترک برداشته است اما باز هم تاچ به خوبی کار میکند و تصویر و رنگ های ان تغییری نکرده باشند در این حالت نیاز به تعویض کامل تاچ ال سی دی گوشی نیست و با تعویض گلس فنی یا همان شیشه ال سی دی مشکل صفحه نمایش شما حل میشود. در این حالت ممکن است کمی لکه های زرد بر روی صفحه نمایش گوشی شما و در زیر ترک ها ایجاد شده باشد که با تعویض شیشه این لکه ها هم از بین میروند.

تغییر رنگ ال سی دی گوشی و تصاویر

در این حالت که اگر رنگ تصاویر تغییر پیدا کرده باشد تنها راه حل تعویض کامل تاچ و ال سی دی است.

ممکن است لکه های کوچک یا بزرگ با رنگ های مختلف بر روی صفحه نمایش ایجاد شود که به ان پیکسل سوختگی گفته میشود و راه حلی برای تعمیر این پیکسل ها وجود ندارد و باید ال سی دی و تاچ تعویض شود.

صفحه نمایش و تصاویر سالم است اما تاچ کار نمیکند

اگر این حالت یرای شما پیش امده که تصاویر به صورت واضح و کامل نمایش داده میشوند اما تاچ گوشی کار نمیکند و با کشیدن انگشت بر روی تا هیچ فرمانی نمیگیرد ممکن است ناشی از چندین علت باشد. ابتدا باید از نرم افزار گوشی مطمئن شد برای این کار گوشی را خاموش و روشن کنید تا اگر باگ یا خطایی وجود داشت رفع شود یا اگر میدانید که اخیرا یک برنامه مشکوک نصب کرده اید گوشی خود را ریست کارخانه کنید که با ترکیب دکمه های خاموش و روشن و کم و زیاد میتوانید این کار را انجام دهید.باید بدانید که با ریست کارخانه اطلاعات گوشی شما پاک میشود.

یکی از  دلایل دیگر که ممکن است تاچ گوشی شما کار نکند خرابی فلت تاچ است که بر اثر ضربه یا ابخوردگی میتواند رخ دهد در این حالت باید به تعمیرگاه مراجعه کنید و نسبت به تعویض فلت تاچ اقدام کنید.

و اخرین دلیل ممکن است از فیک بودن ال سی دی و تاچ گوشی شما باشد که اگر اخیرا تاچ و ال سی دی گوشی خودرا تعویض کرده اید باید به این موضوع شک کنید.

دلایل خرابی تاچ ال سی دی گوشی چیست

  •  وارد شدن ضربه
  • وارد شدن فشار به صفحه نمایش
  • اب خوردگی و رسیدن رطوبت زیاد به ال سی دی 
  • باد کردن باتری و وارد شدن فشار ناشی از ان به ال سی دی
  • ضدعفونی کردن گوشی به صورت مستقیم با الکل
  • استفاده از تاچ ال سی دی فیک با کیفیت پایین

تشخیص اصلی بودن تاچ ال سی دی گوشی

اولین پیشنهاد ما به شما تعویض تاچ ال سی دی در مراکز معتبر است. چرا که روش های تشخیص اصلی بودن تاچ ال سی دی به علت وجود قطعات (های کپی) وکپی چینی بسیار مشکل شده است. اما به صورت کلی میتوان گفت مهم ترین نشانه این است که بعد از تعویض تاچ ال سی دی شما نباید هیچ افت کیفیتی در تصویر و روان بودن تاچ مشاهده کنید. و تعمیرکار می بایست بعد از تعویض بدون هیچ بهانه به شما فاکتور با درج کلمه اورجینال بدهد. در این حالت خیال شما بابت اصلی بودن تاچ تا حدودی راحت میشود. 

تعویض تاچ ال سی دی در مرکز هلو موبایل

اگر شما نیاز به تعویض تاچ ال سی دی دارید مرکز تعمیرات هلو موبایل که در اصفهان واقع شده است این کار را به صورت فوری و به صورت حضوری و ارسال پستی یا از طریق پیک برای شما انجام میدهد.

برای مشاوره رایگان در مورد تعویض تاچ ال سی دی همین الان میتوانید با ما تماس بگیرید.

Subscribe
Notify of
0
Inline Feedbacks
View all comments